Tisdag

Hej !
Den här dagen har varit ... som amanda och mejt säger "quasimodo". Dagen började sämst typ sen blev den bättre när det var chicken mc'nuggets till lunch! Hah. Efet lunchen hade vi orintering , Jag, davve, david, jonas, fröström och ebba gick vilse. Och glömde bort tiden. Jättebra, 2o minuter försent till svenskan med andra ord och en utskällning. Tummen upp ! Efter skolan gick jag och Viveka hem till Linda coh pluggade där oh drack kaffe.

Så såg min dag ut.. :P
Nu är jag hemma och ska ta upp plugget när jag upptäcker att ja har glömt min svenska uppsatts i skolan. Jättebra ! -.- Well..

Tror jag ska ut och gå en liten sväng med Lina ikväll.

Här kommer två bilder från i sommras på min och min bror.





Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0