Ja.. Varför inte ?

Ledsen hanna x)
Nämen ja kände att ja behöver skriva lite om mig själv nu. Saker ja svara på som ni kanske undrar. :)
Puuuss !

Om just dig
Namn: Olivia Josefin Elisabeth Lindén
Född: 5 februari 1995
Bor: Täby , Stockholm
Smeknamn: Livven, Livvi,
Familj: Mamma & Pappa & bror William
Skola: Skarpängsskolan

Har du under denna månad:
Saknat någon: Ja
Ångrat något: Nja lite
Ljugit: Ja
Svikit någon: Har jag nog
Känt dig sämst: Till hälften, ja
Gråtit: Ja
Skrattat: Massa
Varit sjuk: Nej, kan typ inte bli de x)
Varit utomlands: Ja
Pussat någon: Japp
Haft sex:  no
Träffat någon som du chattat med på datorn: Nej

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Inte så
Skrattar du ofta: YES, för fan det förlänger livet
Hur känner du dig just nu: Väldigt glad :D
Hur har du mått den senaste tiden: Sådär, men nu känns de bättre
Har du funderat på självmord: -

ÖVRIGT
Har du några hemligheter för dina föräldrar: Ja
Blir du lätt förälskad: nja
Är du kär i kärleken: ja
Tror du på ett föralltid: Ja det gör jag
Är du förälskad just nu: Nej
Om ja, vem:  :)
Vilken sorts killar gillar du: Omtänksamma, de är en fin personlighet på en kille. Personligheten är ju viktigast.
Har du blivit sårad av kärleken: ja det har jag verkligen blivit
Har du blivit lycklig av kärleken: åjah !
Ska en kille vara söt eller het: Söt 
Ska en kille vara lång eller kort: lång ;)
Ska en kille vara blond eller brunett: Hårfärgen har egentligen ingen betydelse men om ja måste väja så gillar jag brunetter väldigt mycket.
Får du många killar: Hahah, va ?  

UTSEENDET PÅ DIG
Brunett eller blondin: Nån mellanfärg
Ögon färg: grön bruna
Långt eller kort hår: ganska lång
Snygg eller ful: Bestäm själv
Nöjd över dej och ditt utseende?: i stort sätt, ja 
Brukar folk säga att du är snygg,söt,vacker:  ja :)
Har någon sagt att du borde bli modell: Ja faktiskt :)
Har du långa naglar: Nej inte speciellt 
Sminkar du dig: ja
Varför, är du inte vacker utan?: Ja tycker att jag ser helt okej ut om ja inte är sminkad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0