Proud

Idag vaknade jag tidigt. Fattar inte men redan klockan 8. Jobbigt, o sen kunde jag inte somna om. Men det kanske var bra att jag gick upp tidigt för då hann jag med att göra allt som mamma har bett mig om så länge. Så jag hjälpte mamma lite i köket, bäddade åt linda (A) och damsög. Så nu hinner jag träffa båda Linda och Oscar! Om en kvart ska jag ta och göra mig iordning för jag ska på fbollsmatch mot Älta.. Hoppas det går bra efter alla omständigheter. Anyways, ikväll kommer Linda hit! Vi ska iaf ha jävligt kul men har inte så mycket mer planer. Och på imoron fyller också pappa år så Linda får nog vára med och fira honom. Haha =). Nu ska jag göra mig iordning.

Idag vill jag hissa min och lindas kväll ikväll.
Jag vill dissa att .. ja.. jag känner faktiskt inte att jag har så mycket och dissa, och det är väl bra det.


Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt!<3

2009-05-09 @ 13:10:00
URL: http://tropez.blogg.se/
Postat av: quazimodo

hejsan:D läs våran blogg<333333

2009-05-10 @ 18:44:00
URL: http://quazimodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0