Måndag

Äntligen så var iaf måndagen avklarad. Var en stund med Matilda efter skolan och vi gjorde typ ingenting. Nu har jag precis spelat fotboll och är trött i benen. Vi hade fys o jag fick bära astrid på min rygg. Medans jag skulle hoppa grodhopp. Jaja, astrid fick ju ha mig på ryggen tillsisst ändå o då var det jag som fick njuta. Idag vill jag hissa att min bästa vänner Simon och Matilda äntligen har funnit varandra och att mamma har fixat så att jag från och med nu har 3000 fria sms i månaden! Jag vill dissa alla players!



Vill bara lägga in en bild på mig och min bästa vän. Utan dig är jag ingeting Linda. Kom ihåg det. Utan Linda. Inget Olivia.
Jag älskar dig enormt bästavän!

Kommentarer
Postat av: Nina

Svar: Tack så mycket :D

2009-05-04 @ 21:54:59
URL: http://frappuccino.blogg.se/
Postat av: C

söt bild! och vad kul med fotboll, vilket lag spelar du i? :)

2009-05-04 @ 22:01:59
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0