Söndag

Jag han inte skriva igår kväll men det var för att jag var hos Bacci hela kvällen med Simon & Axel. Vi hade det väldigt mysigt och såg väl halvt på Melodifestivalen. Jag tyckte att E.M.D eller Alcazar skulle ha vunnit. Men Så var det söndag och jag har en vecka framför mig. Men jag försöker att tänka positivt. Okej, vi har ett prov men jag tror faktiskt att det kommer gå bra. Spanskaprov är det den här gången. Jaja. Klockan tre kom jag hem från fotbollsmatch.
Se bara på orden nu. Eif vinner mot Järfälla med 4-1. Är det inte en vacker mening? Vi ägde ju hela matchen ! Bra brudar.
Nu har jag ätit lunch och ska ta och ringa Bacci.
Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju bra =)<3

2009-03-15 @ 20:22:59
Postat av: hanna

Bra , men järfälla har försämras jättemycket ! Hon den där bra tjejen har ju flyttat till typ Viksjö (?) :) <3

2009-03-15 @ 20:56:08
URL: http://hhkermark.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi mötte 95/94or..

2009-03-21 @ 11:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0