Hektisk dag

Hej på er!
ÄNTLIGEN så är två prov avklarade och en redovisning. Fysikprovet gick betydligt mycket bättre än kemiprovet iallafall.
Efter skolan idag (som gick ovanligt fort) åkte jag till täby centrum med Hanni. Där satt vi på en bänk och pluggade spanska och sen drog Hanna, och jag mötte upp Bacci & Simon. Vi gick hem till Jonathan och vi hade det jättekul. KLockan kvart i sex gick jag från Jonathan till N'JOY där jag köre ett hårt och tufft spinningpass med laget. Det var riktigt skönt att träna för att plugget har gått före den här veckan.
Nu ska jag se på tv och sen sova. Riktigt trött!
Kram.


Kommentarer
Postat av: emma

vilken gullig bild:)<3

2009-03-13 @ 14:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0