Hos Lindson

Nu är jag hos Linda. Linda är i badrummet och ska nu sminka sig som en 80-talare. Hahah. Linda och jag skulle igentligen till centrum men missade bussen med 1 minut. Då dampade jag sönder och föreslog att vi skulle sticka till Enhagen och ta bussen därifrån. Men det pallade hon inte. Så vi gick in på Ica och köpte pucko och munkar. Fett. Sen gick vi ut från ica och då spöregnade det. Så vi gick hem i ösregn och det började hagla som fasiken. Så jag var tyng sur när jag kom hem till henne och nu sitter jag här invirad i hennes täcke. Ska snart hem och på student till kusse Helena.
Kanske får komma upp på flaket om jag får. Sen ska jag vidare till några polare. Ha en bra kväll!
Nu hoppar Linda på mig !:O PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header!

2009-06-05 @ 19:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0