Fredagkväll, Hemma

Hej alla söta! Nu kom jag just hem och har precis pratat med Yvonne. Är super trött och mina ögonlock bara hänger. I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske ska jag vara med anna eller yvonne och hanna. Får se. Sen ska jag in till stan och träffa mormor.

Just nu fick jag veta att min älskade vän Lisette har kommit hem! Hon har varit i Kenya i över att halvår och har varit saknad som fan. Henne MÅSTE jag träffa i morron!
Nä, nu måste jag sova. Kommer en dag i morgon också.
Sov gott alla!


Favorit i repris. En bild från den tiden då jag var lyckligast i världen.

Kommentarer
Postat av: Maj

tittade du på några studenter idag???

2009-06-05 @ 23:17:33
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0