10 januari, kväll

Har precis ätit middag. Hasselbackspotatis och oxfile. Idag var jag först i täby centrum
och tittade på lite saker, köpte ett vitt linne & bilder på det kommer förmodligen senare.
Sedan gick jag över till axel och hans kompis simon ett tag och vi hade det kul. Kom hem
runt halv fem och tog det ganska lungt. I morgon ska jag på fbollsträning igen, Härregud.
Det var en evighet sedan nu. Ska faktikst bi kul att komma igång igen och få träffa alla!
Just nu sappar ja lite fram och tillbaka bland olika kanaler och försöker bestämma vad jag ska se på.
Jonny English/ körslaget / americas funiest homevideos. Mm,.. för se vad jag väljer.
Och juste! För nogon timme sedan var det väärldens vackraste månsken. Det lös verkligen
upp allt mörker utanför. Rätte coolt faktiskt. Ska försöka få tag i hanna nu.
Ha en jättemysig kväll alla bloggläsare!
puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0