Full Rulle

Idag SPRANG jag till Hanna. Asså verkligen sprang, från skarpäng till ensta. Hon mötte mig 100 meter utanför hennes hus. Vi åt lunch hos henne och tog sen bussen till centrum och mötte upp Jonathan och c.o. Och senare mötte vi massa andra människor i centrum. Hmm.. ska försöka att räkna upp alla. Colin, Oskar Ollas, Jacke, Fredrik Arve, Elin, Freddis, Thuy, Ellinor (?) Tror att det var dom som vi träffade iallafall. Jag åkte sen hem och nu har precis ätit upp en stoor semla. Det är ja "fet tisdagen idag", då ska man ju tjocka sig lite. Känner att jag behöver skratta åt någon rolig film nu. Vad sägs om "ice age 2" ? Hahaha, jag ääälskar den filmen. Så klockren ;D


   Jag saknar er älsklingar.
Olivia Lindén, Tove Sjöberg, Astrid Mazetti-Nissen & Jill Stenlund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0