Bästis födelsedag

Kvällen igår var somsagt mycket rolig och vi hade det mysigt. Vi somnde runt halv två efter att ha legat och garvat åt. Friterade elefant toffler a la de vivekas nya IKEAsoffa. Hahahaha! klockren! Jag sov väl ganska bra. Förutom att jag vaknade två gånger av at jag har vivekas fötter rakt i mitt ansikte. Fyfan säger jag bara. Aja, tur att det inte var linda iaf. Då hade väl hon legat på sjukhuset nu av hjärtattack. Jag fick en halv hjärtattack.

Idag var vi alla och firade emma som fyllde fjortis idag! Grattis vännen!!!
Imorgon ska jag till skärrgården till våra polares landställe. Skönt att komma bort från täby. Men bara över en natt. Komme rinte ta med mig datorn så komme rinte hinna blogga i morron. (lördag)
Ha de bra vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0