Tisdag

Idag gick jag upp klockan halv åtta. Tog en macka, drog snabbt på mig kläder och stack till bussen. Där mötte jag upp Linda, Ebba, Ailin & Matilda. Vi äkte tillsammans till tibble där bad stod på schemat med skolan. Eller alla tjejer iallafall. Det gick bra. Sen gick jag och linda in till centrum och satte oss på burger king och åt en jättegod lunch. Vi var tillbaks i skolan klockan 12. När skolan var slut  gick jag hem till Linda med Emma & Viveka. Vi hade det otroligt roligt och bilder från vår roliga eftermiddag kommer lite senare. Nu ska jag vira in mig i mitt kära duntäcke och slänga mig i soffan och se på tv. Kram


Kommentarer
Postat av: emma

vilken fin bild!

2009-03-26 @ 16:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0