Hemmadag ?

Dät här kan man kalla en hemmadag. Jag vaknade vid kvart i 11 och åt frukost till klockan var ett. Jag åt inte så mkt utan satt mest och vilade vid köksbordet. Haha. Sen tvingade pappa mig att städa mitt rum som har varit stökigt i två månader. De var på tiden. Skulle igentligen varit med Ditte och Lina idag med det varken hann jag eller orkade. Det är nästan inga hemma har jag kommit på. Men viveka kmr hem på tisdag! och Tove :D Ikväll ska jag glo på film tror jag. Ja var nyss och hyrde i taket lyser stjärnorna. Ja tror de blir den. Men nu ska jag ut och ta ett varv runt mörtsjön. Måste börja träna nu inför italien. Pusselipuss sötnosar. Förtsätt läsa min blogg.


En bild från avslutningen. Saknar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0