1 januari / -09

- 2009! Gud vad jag hade det roligt igår. Hade ni? Kom hem runt halv fyra och vaknade vid tolv. Och jag är otroligt trött.
Idag har varit min slappdag. Har legat i soffan hela dagen och kollat på film och läst.  Väldigt skönt faktiskt och ikväll ska jag äta pizza. Alla säger att nyårsdagen är den dagen då nästan alla i hela sverige köper pizzor för att ingen orkar laga. Hehe, lite roligt faktiskt. Jo, kan berätta lite kort om gårdagens outfit.
- Jag hade lockigt hår som jag hade satt upp i en slags knut
sedan en tunika med glittriga paljetter på.
Svarta nylonstumpor och mina svarta klackskor.
Ska äta nu, ha en bra kväll!
kärlek från olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0