Två härliga puddingar!

Ja hurrni.. Vilken tjej älskar inte de här fantastiska killarna ? Chad Michael Murray och Zac Efron. Ja är helt besatt i dom här två godingarna. Så jävla snygga ! Ögonen asså, jag döööööör! Nån mer som verkligen tycker som jag gör ?

Har precis klivit ur duschen och ska ner och ta te nu. Försöker hitta något och ha på mig i morron men de går mindre bra. Ska kolla om ja kan låna något av linda. I morron är det sov morron ! Jiiioho! 10.15 ! Efter skolan ska ja till Tove där vi ska baka tååårta (A) kanske kommer få lite svårt att uppdatera i morn men ja ska försöka. Ha de så bra nu så hörs vi i morron. Puss påer!

  

Vem tycker ni mest om ? Själv kan jag inte välja.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Zac efron, rätt svårt val men han får det bli :)

2009-09-06 @ 13:32:10
Postat av: Michaela

Det är bra svårt att välja mellan dessa. Du lyckades hitta de två som jag tycker är mest attraktiva på denna planet. Men Zack har någonting visst i blicken - det går bara inte att undgå :)

2009-09-07 @ 20:16:47
URL: http://ellada.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ja, zack är en riktig heting :P

2009-09-07 @ 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0