Tillbaka med full energi !

Hej älskade vänner.
Har faktiskt saknat er väldigt mycket. Ja kände att jag behövde ta en paus över sommarlovet för att verkligen känna mig riktigt fri. Nu är jag rätt utvilad och känner för att ta mig tillbaka tillbaks till blogglivet.
Livet rullar på somvanligt och ja tycker att det leker !

Kom hem från fotbollen för ett litet tag sen och har duschat och ätit. Nu sitter jag här i min rosa mjukisdräkt ooch dricker te. Försöker komma på vad ja ska ha på mig i morgon och på fredag kväll ! Wiiiho !
Imorgon ska är ja tvungen att skita i min älskade sovmorron för att gå och ta livmoderhalscancersprutan, men de är nog lika bra de att få de gjort. Ska också till Tc med Vecki och Hannsen i morron och köpa present till en viss person (a) Men nu får ni sova så gott ni som ska göra det, och ni som ska fortsätta att vara uppe ha det så bra.
Puss på er och ett tack till Hanni !


Bild från i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0