lördag

´Fredagen igår var rätt rolig, på kvällen missförstod jag astrid tove och ditte varann så de gick hem till olle och ja gick med ett annat gäng. Sen kom Viveka, Hanna, Linnea och maria och vi stack till stockan och gick på någon test där med trevliga människor. Sen tog jag bussen hem ENSAM, JAG SOM ALDRIG VÅGAR GÅ SJÄLV UTE EFTER NIO VÅGADE ÅKA BUSSEN SJÄLV TILL MÖRBY. själv tycker jag att de är ett under x) Anyways, ja somnade till på bussen och när ja sen kom till mörby mötte Astrid och ditte mig och så åkte vi hem. Ja sov sen hos astrid och idag hade vi match mot älta. De gick väl sådär men matchen slutade 1-1. Jag åkte hem och duschade sen kom lina och vi åkte till Tove, hämtade henne och sen åkte vi till till Vi och köpte godis sen vidare till Astrid. Nu är ja hemma och ska äta middag sen ska ja vidare till... Hmm... de blir frågan (A)

Hahah, det blev mycket där men ha de så bra nu på er gullisar.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0