Försov mig. Igen!

Vafan e de för fel på mig ? Ja läste i FRIDA vad som kommer hända mig i mitt horoskåp. Det stod att jag skulle hamna i trubbel. Och de är precis vad som har hänt mig. Igår försov jag mig och hade otur hela skoldagen, och idag försov jag mig också + att jag hade otur hela dagen. -.-' Jag slutade sent idag. Och för en gångs skull! Behöver jag iaf inte sitta och råplugga ikväll. Skulle egentligen sticka till Vasa Stan idag efter skolan med vive och linda på nån massage men de var tydligen nån åldersgräns så de blev inget med det.

Just nu väntar ja på mamma som ska komma hem med mat från Thai. Efter maten ska linda och ja sticka till ica och köpa matsäck till i morgon, då vi ska på "utflykt" med biologin. Vi ska tydligen undersöka insekter. Nämen gud vaa kul!!!! Åhh!


Jag just nu.


Kommentarer
Postat av: Michaela

tack :) värmer att höra.

2009-09-08 @ 19:16:20
URL: http://ellada.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0