Tisdag

hejsansvejsan!
Idag var jag med matilda på eftermiddagen och en liten stund Simon. Vi gjorde typ inget (?) Drog hem vid kvart över fem då matilda skulle på gitarr. När jag kom hem pluggade jag som en galning och har nu gjort i två timmar typ. Engelska, Svenska, Kemi och lite Matte. Är skit trött på dom ämnena nu -.- Idag vill jag hissa: hm.. (?) ja tror att simon o matilda är de som jag är mest glad för. Och hanna såklart. Jag vill dissa: Hm.. mycket. Nu ropar min brorsa att jags ka komma ner och se på någon Champions leagmatch. Han klagar på att jag har blivit så osocial nu för tiden så jag får kanske ta o göra det.
 
O juste! är det något som ni tycker att jag ska skriva om den här veckan. Något ämne. Vadsom helst går bra! Det finns inga rätt eller fel!
Ha en mysig kväll sötnosar.


Anna vännen, I miss u :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0