Söndag

Jobbiga dag. säger jag bara. Jag vaknar klockan 10 i nio och går ner till datorn och ska bara kolla att matchen idag inte är flyttad. Men då står det såklart att den börjar 10. Jättebra ! tänker jag då. Tio minuter på mig att åka till IP, käka frulle och göra mig iordning. -.-' Aja, kom dit kvart över tio och vi spelade mot Vallentuna och vann! Bra brudar! När jag kom hem hade pappa grillat hambörgare åt mig och jag åt som ett djur. Vi hade också lite gäster då. Linn som har varit tsm med sin pojkvän i 3 år nu! Fantastisk! Hann med att plugga lite biologi inför provet i morron. Och det känns som att jag kan det mesta nu. Tur det. Till i morron ska jag också ha hunnit läsa 80 sidor på min bok. Hm... det blir ju jättebra -.-. *suck*. Har spräng ont i huvudet och behöver ringa linda.

Hanna Andersson! The light in my life!
Tack för den otroligt fina texten på din blogg. Jag älskar dig och du har ALLTID funnits för mig. 5 år nu typ va? eller kanske 6. Aja, skulle aldrig klara mig utan dig iaf. Allt som du skrev är menat detsamma till dig! <33

Puss & kram.
Till oscar och er andra

Kommentarer
Postat av: maj

kommer inte ihåg vad jag skrev förra gången! :)

hände i dagen då?

2009-05-17 @ 21:38:55
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: maj

har du fått en kommentar utav mig där det står "jag kommer inte ihåg vad jag skrev förut " typ något liknande?? :D

2009-05-17 @ 21:57:50
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0