En lyckad fredagskväll

Hola!
Dagen och kvällen igår var somsagt väldigt lyckad. Efter skolan åkte jag och bvn till centrum och köpte present till brudarna. Och jag tappade såklart bort min -.-' Sen åkte vi hem till Hanna. Käkade Thai mat och gjorde oss iorning. Sen stack vi till partyt och hade roligt där. Kom hem vid kvart över 11 tiden. Idag har jag soolat! och pluggat och ska fortsätta med det nu. Ska med Linda och Emma till centrum sen och köpa ennu en present och sen ska vi möta upp Hanna och sticka till åkersbergsberga och titta på någon fbollsmatch. Ska försöka att träffa Oscar också.
H en trevlig dag. Kanske hör av mig senare om jag hinner det.


Kommentarer
Postat av: emelie franzén

Olivia vet du om man kan åka buss till erat ip från vallentuna ? <3

2009-05-16 @ 20:16:33
URL: http://livetenligtmiliw.blogg.se/
Postat av: louise

sv; i helsingborg (: , dd?

2009-05-17 @ 20:06:56
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0