10 maj

Skrev inte så mycket igår. Jag var med Linda hela kvällen och vi hade galet roligt. Först var jag med oscar på eftermiddagen, och sen kom linda och störde (A) hHahah, sen gick vi ner till Pizzan och åt. Efter det tog oscar bussen hem och Linda och jag gick till ica och köpte godis och dricka. Sdan gick vi hem till mig en stund och gick därefter ut igen. Vi träffade Emma Å och gick en promenix med henne coh då träffade vi också simon, matilda och amanda x). Efter att vi hade varit med emma stack vi till matilda och då hade simon dragit. Vi satt i matildas lekpark och hade gryyyymt roligt.

Idag vaknade jag och linda vid halv 10. Eller Linda väckte mig då snarare. Vi gick upp och sjöng då med resten av familjen för pappa som fyllde år idag. Linda gick vid halv tolv och efter det åkte vi in till Vaxholm och åt lunch. Bilder från dagen.













Det är riktigt fint där ute!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem oscar?

2009-05-23 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0