THANK GOD IT´S FRIDAY !

ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN FREDAG OCH HEEEELG! :D
Men håll med mig om att denhär veckan verkligen har gått otroligt snabbt. Den snabbaste veckan jag någonsin har varit om med. Idag fick jag tillbaka mitt spanska och såg att det stog " Fantastico!"  vilket tydligen var detsamma som MVG. Det kände jag mig otrolig stolt över :) Ikväll ska jag vara i Enebyberg i någon lokal med alla i mitt lag för att vi ska laga mat och servera de vuxna som ska ha fest. Ja.. Hmm.. på en fredagskväll. (?) Aja, det blir inte så sent i allafall. Är nog hemma runt 8. Hur ser eran kväll ut vänner ? <3

Juste! Jag hade tänkt att ha som t.ex Hissa/Dissa varje dag.
Vad tycker ni om det ?



Linda & Olivia på svenskan.. varken olivia eller linda förstår vad de ska göra.


Men tillslut kom olivia på det och blev rikigt glad. Haha

Kommentarer
Postat av: emma

detlåter bra:)

2009-03-28 @ 10:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0