Klockren kväll

Härregud vilken rolig kväll. Efter den såkallade "föräldrarfesten" gick jag Ditte & Tove till bussen. Vi väntade och väntade och bussen blev tillslut 30 minuter försenad. Och härrejises. Jag tror jag aldrig har garvat så mycket som när vi skulle gå på bussen och efter. xD hahaha. Orkar inte dra historien en åttonde gång. Hahah. När jag gick av bbussen vid ica srang jag hem till matilda. Vi hade det jätteroligt hemma hos henne och nu är jag hemma. Fick reda på att jag ska upp o spela match i morgon samling 10.00 ! Jag som hade tänkt att verkligen sova ut i morgon. Aja.
 
Idag vill jag hissa Tove & Ditte. Att jag alltid har så brutalt roligt med dom. Och sen vill jag hissa matilda som iprincip räddade mig från två ungdommar som glodde och följde efter mig.
Jaa dissar att min kära pojkvän är borta på ålnd denhär helgen.

Nu ska jag sova.
God natt!

Kommentarer
Postat av: emma

va kul det låter:)

2009-03-28 @ 10:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0