Hos Emma

Nu sitter jag här hos emma och vi har precis druckit en utsökt kiwismoothtie. Emma kom till mig klockan halv tolv, vi gjorde lite mat. (eller emma gjorde) hihih. o Sen har jag pluggat biologi. På en lördag (?) tänker ni då. - ja, jag har nämligen provet på måndag så då får man offra lite av sin helg för det. Men Ikväll blir det kul !! Då ska jag ha det rolig och njuta av lördag kväll som fan. Där svor jag.

Men hurrni! Det är vår nu. Solen skiner och all snö är nästan borta nu. Jag njuter verkligen.
Nu ska jag ta och vara lite social med emma ett tag.
Puss & Kram, ha en mysig kväll !


Kommentarer
Postat av: hanna

Aa håller med , äntligen vår =)

Jag hatar biologiprov , har också dom på måndagar .. !

2009-03-22 @ 15:13:46
URL: http://hhkermark.blogg.se/
Postat av: emma

du med:) aa jag trodde oxå det, men just nu snöar det ute (?), det måste bli vår <3

2009-03-22 @ 17:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0