Fysik kväll och pojkvän fyller år!

Hej på er! ja hörrni, rubriken säger det mesta. Fysik har jag ägnat mig hela kvällen och ska fortsätta göra det oxå. Prov i morgon i det. Idag hade vi vårat kemiprov som gick sådär måste jag nog säga. Engelskaredovisningen gick däremot mycket bättre. Vi fick väldigt bra kritik. Härlig vänner! Linda & Viveka! :) Ska fortsätta med fysiken nu. Vi hörs!

..och idag fyller min älskade pojkvän Jonathan Bacci 14 år. Honom ville jag verkligen gratta idag med det gick inte tyvärr p.g.a av att båda var väldigt upptagna efter skolan. Så det får jag göra i morgon istället!
Jag älskar dig jonathan


Kommentarer
Postat av: emma

va skönt, det gick säkert jättebra!=)

2009-03-13 @ 14:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0