Sommarlov om 2 dagar + några timmar!

Asså satan vad glad jag är ! Varje sekund är ett snäpp mot sommarlovet! Gah! Anyways, idag stack jag och Hanna efter skolan till stan, utanför satt elin och vi satte oss på bussen och åkte till mörby. Sen mötte vi Yvonne vid tekniska och gick sedan hur långt som helst till salongen där Yvonne skulle ta hål i naveln! Det blev fan as snyggt! Eller jag såg inte det för Hanna och jag satt utanför och låtsades vara Yvonnes mamma. Mouhhaha, roligt värre. Kom hem runt halv sex och då blev jag tvingad att avra med på brorsans avslutning. Som tur var kom cherrie och Ailini dit. Och ajjs hade fixat tre hål till i örat! Så jävla fint det med! Sen skjutsade cherrie mig på sin nya moppe runt i kvarteret. Najsa! Nu ska jag snart ringa Yvonne. puss & kram <3

Kommentarer
Postat av: Quazimodo

det ska bli AAAAAAAAAAAAAAAASSKÖNST på sommarlovet :D

2009-06-10 @ 17:18:38
URL: http://quazimodo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0