Måndag avklarad

Yes! Nu är det bara tre dagar kvar! Nu ska jag berätta vad som händer de närmaste dagarna. Imorron ska vi kolla på fucking åmål på So:n och på svenskan ska vi typ bara ha kul, på engelskan ska vi bara gå igenom vad vi har gjort under dethär året, på matten ska vi "leka" och på spanskan ska vi titta på Hitta nemo på spanska ! Tjohooo! Chill dag möjligtvis? På onsdag: Ska vi ha brännboll som avslutning på gympan, på E-tiden ska vi städa våra skåp och på svenskan ska vi fåra böcker tillbaka och "leka". Mouhaha. På torsdag ska klassen till Resarö och paddla kajak. Linda och jag ska åka tillsammans i en K2A och det kommer runt utsagt gå åt helvete! Hahaha! Sen efter ska jag och Linda hem till henne och sova där. Och fredag morgon är det skolavslutning!!! :D :D :D SOMMAR, SOMMAR, SOMMAR!
men nu känns det inte alls som någon sommar! typ 14 grader och svinkallt. -.-' Ska ringa hannish nu. Puss.


Den här bilden älskar jag. Den  tog jag när ditte kastade en colaflaska i rösjön. Visst e den ball ?

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Frågestund på bloggen!

Checka in och ställ en fråga vet´ja :)

2009-06-08 @ 20:28:47
URL: http://potismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0