Härlig dag

Hej på er! Idag vaknade jag tidigt och stack till Astrid runt halv 11. Dit kom också Dutt och Lina efter ett tag. Vi stack i väg osminkade alla med bussen till mörby och tog en annan buss därifrån till Edsviken. Där satt vi och åt på en klippa i solen. Badade och solade. Efter ett tag hör jag hur några kommer cyklade och ropar. "Wohoo sexy! Shake it!" Då vänder vi oss om och ser typ Adde, Wille, Mike, Calle, Erik, Didde och Danne och några flera cykla förbi. Jag och Ditte höll på att dö av garv. Vi var alla så jävla fula -.-, HAHAHA. Sen stack vi tillbaka efter ett tag till Astrid och låg och solade på hennes studsmatta. Bilder kanske kommer i morron. Ska göra lite mat nu och sen kommer astrut och co och hämtar upp mig för vi ska på fotboll. Imorron kommer Tove hem oxå! Vi saknade dig hjärtat! <33

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0