Hahaha, no lifeare

a) Ta fram mobilen, Gå in på kontakter.
b) Håll inne neråtknappen en stund och sen släpp.
c) Skriv vem det blev som svar på frågorna.

1. Jag heter:
Calle Rosen

2. Jag gillar: Emelie Franzén
3. Jag hatar: Erica Bergsman
4. Jag är kåt på: Hampus Kastenfalck
5. Jag är verkligen super kär i: Mamma
6. Snyggast i världen: Jenny Tylis

7. Fulast i världen: Jonte
8. Äckligast i världen: Krille
9. Muppigast i världen: Lisette

10. Tråkigast i världen: Amanda
11. Jag ska satsa på: Niklas Sandberg
12. Bästis: Oscar Svenfelt
13. Jag vill ha sex med: Simon holmström
14. Hatar jag mest: Theo Penje
15. Jag har en hemlighet med: Erik W
16. Skäms jag mest över: Viveka


Hahaha! mycket av dethär stämmer inte ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0