Dåligt med tid

Hejsan vänner! Som ni märker hinner jag inte med min älskade blogg. Vilket jag igentligen skulle vilja angagera mig lite mer med. Men om det är är sommarlov så är det. Idag vakanade jag, linda och vicky klockan kvart i 12. Vi käka frukost till ett och stack sen till centrum. Tog en fika och sen stack vi hem. Dagen gick i ett naffs och hann inte med så mkt. De dagarna som jag inte har hunnit blogga vill jaga bara säga har varit jätte bra! En bra start på sommarlovet! I morron ska jag in till mormor en stund tror jag. Sen vet jag inte. Har ni det bra ? puss


Ni är det bästa som finns, ja lovar. Jag älskar er så otroligt mycket. Tvivla aldrig på det bästavänner.

Kommentarer
Postat av: linda

sv: danke ! :D<3

love you tonfisk á la burkmajs!

2009-06-18 @ 14:42:48
URL: http://lindakarlson.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vill du ha gratis presentkort på H&M, Gina Tricot, Kicks eller kanske onlinekedjan Nelly.com? Tänkte väl det. Tryck på länken , bli medlem och börja värva! När du fått tex 600 poäng får du presentkort (på valfri affär) på 150 , 1200 poäng blir 300 kr and so on. Hjälp mig och dig själv genom att trycka på länken. Tack på förhand !

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=208277

2009-06-18 @ 19:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0