Fredag kväll på hotell

Nu sitter jag här i mitt hotellrum. Mamma, Pappa och brorsan sitter och äter efterrätt i restaurangen och jag kände att jag behövde gå och skriva lite. Idag blev jag tvingad att åka längskidor med pappa som ska träna inför vasan som är i övermorgon. Eller tvingad och tvingad, jag gick med på det. Det var dött och rätt tråkigt. Hahaa. I morgon åker jag hem. Jag kom hit igår kväll och jag längtar hem. (?) Konstig människa. Jaja. Jag vill välkomna min älskade vän Maria hem från usa, henne får ni välkomna hem! Sen längtar jag otroligt mycket efter Linda. Henne har jag inte sett på en vecka nu.
En bild på oss från i somras :)


Kommentarer
Postat av: emma

snyygg bild:), ska du åka vasaloppet:O? <3oj vad bra!

2009-03-01 @ 18:12:48
Postat av: olivia

hahahahhahahhahahahhahahhahahaha emma ;) nejnej, pappa ska ;D<3

2009-03-01 @ 20:40:08
URL: http://oliviaalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0