Förlåt Förlåt Förlåt !

Jag borde skjutas! varför har jag inte bloggat på så länge nu? Jag har faktiskt ingen aning. Jag har bestämt mig för att verkligen sattsa på min blogg nu. Göra en fin header och ägna tid åt den. Har fått photoshop på min nya dator nu så jag ska försöka lära mig så gott jag kan. Idag har jag varit med min kusini Ebba. Vi var ute och gick på förmiddagen i snön och sen var jag på fotbollsträning. Gissa om det var många där? Haha, 7 stycken. Alla är ju typ bortresta nu förutom jag och några enstakade människor. På lovet ska jag ägna mig åt att bara vila, träffa kompisar och tyvärr plugga. Har väldigt mycket i skolan de veckor som kommer. I morgon ska jag till centrum med ebbsi. Jag ska titta på en t-shirt, jeansjacka, halsduk, och ett par skor. Får se om jag kanske köper något.

Nu är det beck som gäller! Puss & Kram, och här kommer bilder från idag :)


Ebba & Olivia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0