Del 1

Har försökt att svara så gott det går på alla era frågor :)

1. Postat av: linda

vilka tre personer / saker skulle du ta me till en öde ö ?
Svarar: - Någon av mina bästakompisar, en kniv och en stor låda med mat &vatten.

2. Postat av: Erika

Vilket fotbollslag spelar du i?
Svarar: - Jag spelar i enebyberg f-95

3. nämn 3 saker de flesta inte vet om dej? :D
Svarar: - haha, förmodligen att jag vill flytta till New York när jag blir stor ocha tt jag älskar att fotografera och sjunga.

4. 1. är du oskuld?
2. tycker du att det är coolt att röka och dricka?
3. är du alltid ärlig?
4. tycker du själv att man kan lita på dig?
Svarar: - 1. Mm, det är jag.
2. Jag tycker inte alls att det är coolt att röka och dricka.
3. Jag är för det mesta alltid ärlig. Jag trivs inte med mig själv när jag inte berättar sanningen men när jag ibland känner att jag verkligen måste ljuga så kan det jag göra det.
4. Ja, jag tycker att folk kan lita på mig. 2 gånger har jag råkat försäga mig men då har det oftast blivit missförstånd mellan mig och den som berättade saken för mig.

5. Postat av: emma

vilka är dina bästa kompisar?
vilken är din favoritposition i fotboll?
vad gör du oftast på fritiden?
vilken är din favoritfilm?
Svarar: - ojj, jag har otroligt många bästa kompisar men mina "absoluta bästisar" heter nog ändå. Linda Karlsson, Viveka Gezelius, Emma Wolgsjö & Hanna Andersson.
-Jag har nästan alltid spelat högermitt och jag älskar den possitionen. Man får springa snabbt och ha ett lätt och bra korridorspel med mittmitten. Men numera spelar jag Mittmitt.
- Jag är med mina kompisar och umgås med dom. Går på fotboll och är inne i stan/centrum.
- Den var inte lätt den ;) Jag har sett otroligt många bra filmer men jag måste nog ändå säga att "sex and the city the movie" är nog den bästa hitils.

6. Sjunger du bra?
Helt ärligt så vet jag faktikst inte. Jag har gått hos en sångpedago och hon har sagt  att jag har en fantastisk röst, och det händer ganska ofta att jag får bra kommentarer när jag går och nynnar på någon låt.

7. Vem är den fulaste personen du har strulat med?
Tyvärr, jag kan inte svara på den frågan mer än att det var någon gång i 5an som jag strulade med en ful person.


Kommentarer
Postat av: hanna

oj ! ja hann inte fråga något ? är frågestunden slut ? :/

2009-02-03 @ 07:14:09
URL: http://hhkermark.blogg.se/
Postat av: olivia

haha, nejdå. den fortsätter fortfarande och slutar i morgon igen :)<3

2009-02-03 @ 11:18:38
URL: http://oliviaalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0