Nyårsafton!

Hej alla!
kom hem från vive för ett tag sedan. Vi vaknade strax efter tolv och såg klart på en film. "the notebook" , har någon sett den? Gud vad den var fin, så sorglig. Verkligen en av mina favoriter just nu. Ska snart lägga mig i ett varmt bad o lägga på en ansiktsmask. Ikväll ska jag vara fin :) Kommer ha en svart tunika med paljetter på och mina nya skor som ni fick se en bild på igår. Ikväll ska jag också fotografera fyverkerier. Det blir kul, jag har en sån inställing på min systemkamera så det ska nog funka. Ska städa lite i mitt rum nu innan jag börjar fixa mig. Gott nytt år alla !!! <33


Kommentarer
Postat av: ylva

alla nya kameror har sådana inställningar..

2008-12-31 @ 16:25:48
Postat av: Anonym

Jaha, vem bryr sig!?

2008-12-31 @ 21:42:41
Postat av: Victoria

Ylva, vem tror du att du är? Liksom orka ens slösa tid på att skicka så patetiska kommentarer.



Du verkar patetisk, men jag hoppas att du skaffar dej ett liv. För din skull, lilla gumman..

2009-01-01 @ 18:17:33
URL: http://pwithe.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller med Vicky, vem tror du att du är Ylva? Du kanske borde hitta på något roligare än att sitta och skriva dina patetiska kommentarer, för ingen bryr sig om din åsikt.

2009-01-02 @ 02:11:05
URL: http://mariaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0