Svar på frågor.

1. oskuld?
när strulade du med någon för första gången?
har du fått din mens än??
bästavänner??
tacksam för svar!

1. Svar: Ja
de var i femman
ja det har jag, fick den i början av sexan
Svår fråga för mig att just nu svara på. Om jag ska vara helt ärlig så är det Viveka och tätt efter kommer Tove, Ditte, Lina och Astrid som står mig mycket nära. Linda och Emma får jag nog också ta och nämna men dom umgås jag inte så mycket mer med än i skolan..

2. om du fick välja en att byta utseende med vem skulle det vara? :) <3
Svar: De var en mycket svår fråga. Helt ärligt så är jag hhyffsat nöjd med mitt utseende. Lite svårt att säga exakt vem och varför. Jag har många av mina kompisar vars utseende jag kanske skulle vilja ha.

3. om du skulle vilja byta utseende med en av dina nära kompisar, vem skulle de vara ? :) <3
Svar: Det vet jag inte :)

4. ja känner dej väldigt bra redan gumman men, pojkvän eller vänner, vad är viktigast. hemlig kärlek? puss
:) Det beror helt på hur man mår. Just nu är vännerna viktigas för mig och jag älskar dom så mycket.
Men en pojkvän skulle aldrig sitta fel. De är något som jag gärna skulle vilja ha. Hemlig kärlek ? ;) Hahah, såklart att de finns vissa killar som man gillar lite extra men jag är inte kär i något trott eller ej :)

5. är du bra i skolan ?
är du ute mycket på helgerna`?
senaste kyssen ?
Om jag verkligen försöker och vill så kan jag nå högt. Det är jag själv medveten om. Men ja, helt okej.
Ja jag är ute mycket på helgerna. Och då umgås jag typ alltid med Tove, Ditte, Lina, Astrid eller Viveka.
Hah, aa den riktiga senaste kyssen var nog i sommras. På typ mitten av sommarlovet.

puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

...

2009-09-20 @ 15:07:50
Postat av: Anonym

Hanna då ?

HAHA detta ska hon få veta !

2009-09-21 @ 20:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0