Lördag

hej på er !
Igår hann jag inte skriva som jag redan hade trott. Fredagen började med ösregn, och när ja väl kom till skolan var jag  dyngsur. Jävligt irri. Efter skolan stack ja hem till Tove där Dutti, tove och astrid var. Och efter ett tag kom också viveka. Vi gjorde oss långsamt klara och stack funt halvsextiden till Mörby. Där var oxå balle. Vi åt alla på tacobar och sen kom maria, linnea och lovisa. Och va fint vi sjööööng ! -.-' haha! Vi stack alla till borgen och var där men allt blev kaos när calle ramla ner för en klippa x) sen drog några så kom lite annat folk, faktikst blev de rätt misslyckat med överraskningsfesten för marre men kul var de iaf, som fan ! Efter de sov ditte, tove och vive hos mig och idag spelade vi match. Mot IFK täby, 2-1 till oss. Stolthet. Ikväll har ja inte så mycket planer än så länge, vi får se vad som händer. Ha en fortsatt bra lördag hurrni så hörs vi !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0