Seg vecka

Hej på er sötnosar!
Förlåt får en dålig uppdatering denna vecka. Dagarna har gått jättelångsamt, eller inte jättelångsamt men långsammare än vanligt. Har tre prov kvar nu. Biologi på måndag, Fysik veckan efter och Matte efter det. SEN ÄR JAG FRI I TVÅ MÅNADER! Ska plugga ihjäl mig nu och efter matten ska jag börja koppla av för då är allt klart. Hoppas det går bra. I morgon blir det rolig. Ska till C. men hannapanna efter skolan och efter det ska vi... Kan inte skriva det nu. Men det är inget busigt iallafall. På lördag ska ajg också bort tror jag. Hinner kanske skriva i morron. Ska försöka gå in på hannas dator om jag får !  Puss & kram!


Jag och min brorsa i somras

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

I`M BACK :D



hur är läget med dig?

2009-05-15 @ 13:47:24
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0