Fredag

Och så var det helg! Efter skolan kubbade jag o Linda till bussen och han. På bussen träffade vi Viktoria, Simone och Thuy. Så vi pratade med dom ett tag och det var trevligt. När vi kom fram till centrum gick jag o linda dirket till H&M. Jag köpte ett par trosor med spetts och en leopard nessesär. Den var faktiskt väldigt fin. Lite senare kom Hanna och vi satte oss på espesso och fikade. Det var mysigt. Sen blev Linda tvungen och dra o hanna och jag fortsatte att prata. Tog 16:58 bussen hem. Nu har jag precis ätit middag och det var gott.
Har ni något roligt för er?


Finns alltid för dig!

Kommentarer
Postat av: Maj

valborgen var tråkig, och enformig,satt vid datorn, hehe!

2009-05-09 @ 08:19:37
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0