Träning som gäller nu!

Så var mitt engelskaprov avbetat, skönt det iallafall. Jag kom hem från skolan klockan 3 och har bara pluggat efter det. Men nu är det slut med pluggandet för idag har jag bestämt mig för! Sticker på spinning & styrketräning nu med laget istället på N'joy. Ska bli skönt att träna lite. Har blivit tvungen att avstå från två träningar de senaste dagarna pga av allt plugg så..


Jag vill avsluta dethär inlägget med en bild från förra fredagen, då jag, Linda, Viveka, Victoria, Emma & Hanna var på fridays för att fira Vives födelsedag.

Jag älskar er, Ni betyder verkligen såå mycket för mig.

Kommentarer
Postat av: hanna

jätetefin bild olivia :)

2009-03-06 @ 07:17:00
URL: http://hhkermark.blogg.se/
Postat av: emma

håller med hanna:)

det gick säkert jättebra på engelskan:)<3

2009-03-06 @ 14:49:38
Postat av: olivia

tack :)<3

2009-03-06 @ 15:43:16
URL: http://oliviaalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0