Måndag avklarad

.. Så var måndagen avklarad. Skönt. Biologiprovet gick bra och nu är jag hemma. Idag har varit en riktig tröttdag för min del. Även fast det var otroligt högljut på musiken så var jag inte långt ifrån att somna. Har legat på varenda lektion med huvudet i händerna och bara blundat tror jag. Förutom när vi hade biologiprovet. Fick också reda på mitt kemiresultat. Själv hade jag förväntat mig IG men fick VG. Tur det. Ikväll blir det efterlängtad fbollsträning och lite engelskaplugg nu.
Kanske hinner jag med ett inlägg efter jag kommer hem från fbollen ikväll. Tills dess..
Ha en fortsatt bra Måndag. Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

du med , grattis:)

2009-03-24 @ 16:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0