Lördag

Godmorgon! :)
Ja har precis ätit en lång och god frukost och vaknade runt klockan 10. Oj vad jag hade det roligt igår. Jag måste bara få berätta. Jag och Astrid bestämde oss för att gå ut ooch äta som våra föräldrar tyckte var en bra idé för att dom också skulle ut. Och efter mycket om och men hamnade vi på Donken. Vi beställde en dubbelmeny och lät över hela donken för att vi skrattade så himla mycket. Efter det gick vi till Baylando och hyrde film och köpte tonvis med chips, godis & läsk. Det blev Patrik 1,5 och HIGH SCHOOL MUSICAL! hahahah, Patrik 1,5 var en rikigt grym film som vi skrattade åt länge och high school musical var sådär. Kom hem runt klockan halv två och somnade direkt.

Men idag är det lördag och sen på kvällen ska jag till axel med några till. Det blir kul ! x)
Saker jag MÅSTE göra idag.
- Måla naglarna
- Ringa Marre
- Ringa Linda
- Pugga
- Städa på rummet
- Gå ut och gå

Hur ser eran dag ut vänner?

Kommentarer
Postat av: hanna

vad kul det låter =)

Ska spela bandymatch mot TIS , riktigt stormatch ! <3

2009-03-07 @ 13:22:35
URL: http://hhkermark.blogg.se/
Postat av: c

låter som en härlig kväll! vad tycker du om tröjan på min blogg? :)

2009-03-07 @ 13:35:43
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: emma

SV; HAHA OKEJ, pinsamt!

det låter kul:)

2009-03-08 @ 10:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0