Söndag

Hejsan bloggen! Idag har jag faktiskt varit i stan med familjen. Vi var och käka på något ställe och såg lite sedan på båtarna från "Volvo ships race" eller va det nu hette. På vägen hem stannade iallafall jag och pappa vid täby centrum och köpte ett par nya fotbollsskor och ett par benskydd till Italien. Mina började bli för små märkte jag. Jag ska nog börja med maten snart. JAG SKA BÖRJA MED MATEN. Det är inte ofta. Sen tror jag att jag ska till Ditte eller Astrid som kom hem från någonstans idag. Men hurrni. Vad har hänt med mina läsare och mina kommentarer?
Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gina, HM, Bikbok eller Rut m fl?

Vilken tycker du är det bästa affären?

Lämna en komentar :)

2009-06-21 @ 22:42:53
URL: http://alexandraleding.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gina, HM, Bikbok eller Rut m fl?

Vilken tycker du är det bästa affären?

Lämna en komentar :)

2009-06-21 @ 22:42:56
URL: http://alexandraleding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0