Dagarna närmar sig

Hej alla sötingar!
Igår var jag vid Edsviken med Tove, Ditte, Astrid, Lina, och Viveka. Vi hade det jättehärligt och sov över hos Tove på kvällen. Idag har vi också varit där. Samma gäng fast med Emma och Lovisa också. Det var najs. Bilder från dagen kommer nedan.

Och nu är det  inte alls långt kvar tills Italien! Jag längtar som fan och fick reda på att jag ska dela rum med Vive, Jillsan och Emma. Och vi ska bo grannar med Tove, Ditte, Lina, Astrid. Hahahhaha. De här dagarna har varit underbara och jag har varit med kompisar varje dag. Men i morron blir det verkligen till att packa. Känns som att jag behöver ha med mig hur mkt som helst. Vi alla i laget ska samlas klockan 05.40 lördag morgon. -.-'  Och åka buss hela dagen, och vi kommer fram söndag eftermiddag. Vilket helvete säger jag bara. Men det ska nog gå bra. Med ett glatt garv gäng runt omkring och lite musik kommer ja nog klara mig. + åksjukearmband! Åh vad jag längtar! Ska bli sjukt kul!

Puss och Kram på er / Livven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0