Äntligen sol

Kära bloggen , det var varit en ny och händelserik dag för mig. Vaknade runt 10 och åt en långe och härlig frulle ute på altanen. Runt 11 cyklade ja till Tove och var hos henne innan vi tog bussen hem till Danne och sen kom Jessie! Vi tog bussen till rösjön och de första som händer är att jag blir i puttad av Danne -.- eller om det var tove. Det såg jag dessvärre inte. Vi badade och sen käkade vi Glass. Eller Tove gjorde. Jävla äcklig indianglass med strössel x) Nämen de är bra Tove ! xD i morron ska ja till danne först och sen in till stan med min kära kusse och se Harry Potter! WOOHO!
Nu måste ja snacka med Tove ! puss


eN BILD FRÅN IDAG

Kommentarer
Postat av: jossan

indianglassen är skit god X)

2009-07-16 @ 16:11:48
URL: http://rosan.blogg.se/
Postat av: olivia

haha aa de tkte tove oxå ;)

2009-07-16 @ 22:57:30
URL: http://oliviaalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0