tankar..

hej bloggen!
Efter skolan idag var jag med viveka o emma o linda. Vi pluggade tillsammans och sedan skulle linda gå, då spelade vive, jag o emma in en jätterolig film som vi skrattade åt jättelänge. Sedan skulle dom gå och nu har jag precis ätit middag. Jag sitter och funderar på varför man ibland är lesden för ingenting. varför man tänker depremierande tankar när det ändå är helt onödigt. Varför man tänker " åå jag kommeraldrig klara dethär eller, dethär kommer verkligen aldrig att gå eller, "guud jag är helt värdelös" . Igentligen är det juh helt onödigt för att man mår bara sämre och sämre för det. Det är faktikst sant. Jag hade en period för ett tag sedan när jag hade jättedåligt självförtroende och när jag bara tänkte på allt negativt. Jag läste en bok,där stog det. - det finns inget riktigt liv utan motgångar. Det är verkligen sant. För ett liv där allt bara går som en dans och där det aldrig kommer motgångar är inget riktigt liv. nä faktikst inte. Så numera så försöker jag att alltid hitta något positivt i det negativa för det finns det alltid. Nästan iallafall. Om ni inte gör det nu, så försök med det. - Då mår ni mycket bättre, jag lovar det.
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

glad att du kom på det

2009-01-14 @ 19:51:51
Postat av: Anonym

?

2009-01-15 @ 08:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0