Slappdag

Kom hem från täby centrum för ett tag sen. Gud va mycket folk det är där på lördagar! Aja, jag fick tag i ett par jeans från u-turn och en sjal från H&M. Inte direkt några planerade köp. Skulle igentligen köpa ett vit urringad tröja, ett par skor och en jacka men nej, mamma tyckte att jag skulle vänta lite me de för att jag fyller år ganska snart. Sen köpte jag också ett slags shampo som gör håret brunare. Jag köpte det eftersom jag är otroligt trött på min hårfärg och mamma är inte så pigg på att jag färgar det så då var väl shampot den ända utvägen. Ikväll ska jag till emma med linda och veckan. Det blir kul! Sitter och tittar på lite olika filmer som vi kanske hyr. Den här filmen ser ut som en riktig kopia av barnhemmet. D.v.s jävligt äcklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0