Pluggdag

Fy vilken otroligt seg dag. Emma och jag har seriöst pluggade hela denhär dagen. Jag har kemiförhör i morgon men absolut ingenting vill gå in i mitt huvud. Och skola i morgon är ingenting som jag strävar efter. Linda är sjuk, yes! Nej inte alls yes, verkligen inte ! Krya på dig bästis. Gympa som första lektion är inget som jag heller längtar efter och en låång dag. Menmen.. Ikväll blir det tv som gäller för min del. Sex  and the city och top model. Favorit programmen.
Och i övermorgon kommer snickrarna och ska lägga golv på hela vår övervåning så alla möbler från mitt rum ska bort ikväll. poor me.
Love


Om om du ser dethär nu Linnea; - så GRATTIS på födelsedagen, har försökt att få tag i ditt nummer men har tyvärr inte lyckats. Ha en jättebra fortsatt kväll och njut av din födelsedag :)<33

Kommentarer
Postat av: L

Tack min vän

2009-01-27 @ 21:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0