Mitt 2008

En kort sammanfattning av mitt 2008 :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut ?
Aa mycket.

2. Höll du några av dina nyårslöften ?
Nja, tror inte att jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år ?


4. Dog någon som stod dig nära ?
nej

5. Vilka länder besökte du ?
Finland, Italien, New york

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009 ?

aa verkligen.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid minnas ?
En kväll i oktober och två kvällar i somras.

8. Vad var din största framgång 2008 ?
Jag har växt som person.

9. Största misstaget ?
Många.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig ?
Nä faktiskt inte,

11. Bästa köpet ?
Det är nog min mobil, kommer inte på någonting annat.

12. Vad spenderade du mest pengar på ?
Kläder.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad ?
Jarå, bland annat när jag o laget vann Lundacupen 08 i fotboll.

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2008 ?
Titanic, my heart will go on & och en annanj jättebra. Vet ej vad den heter.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år ?
Lite mer ledsnare tyvärr, men det hör väl till tonåren,

16. Vad önskar du att du gjort mer ?

Visat min kärlek mer till en person..

17. Vad önskar du att du gjort mindre ?
privat

18. Hur tillbringade du julen ?
I skåne med hela släkten.

19. Hur många one night stands ?
Haha, inget

20. Favorit pogram på tv ?
Sex and the City + top model

21. Hatar du någon som du inte hatade i början av året ?
yes

22. Bästa boken du läste i år ?
hur kär får man bli.

23. Största musikaliska upptäckten ?
jag & min kusin

24. Något du önskade dig och fick?
japp, bl.a photoshop

25. Något du önskade dig men inte fick ?
Aa

26. Årets bästa film ?
Mamma mia & sex and the city

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2008 ?
var i skolan -.-

28. Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre ?
japp

29. Hur skulle du beskriva din stil år 2008 ?
först fjortis, nu annan stil.

30. Vad fick dig att må bra ?
Mamma & pappa och vänner.

31. Vilken kändis va du mest sugen på ?
HAHHA!

32. Vilka saknade du ?
Många. 

33. De bästa nya människorna du träddade ?
Matilda person, Erik Wästfelt
, Ailin Mirkhandan Victor Bergkvist, David Weiler, Hugo Landberg, Simon Holmström, Niklas Sandberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0