Mitt 2008

Japp allihopa, här kommer en sumering av mitt 2008. Tvärr inga bilder. Kanske kommer senare.


Januari: - Januari var en rättså bra månad vad jag minns. Allt med kärleken fortsatte, det var fortfarande erik som jag var på g med lite fram och tillbaka. Och jag var verkligen otroligt kär i honom. Ailin och jag kom närmare och närmare varann och blev jättebra kompisar. Kände mig otrolig förvirrad och vilsen i slutet av januari och då fanns du alltid där Ajje. Stort tack. Grym fjortis period. ( no koments )

Februari: - Något hände mellan mig o erik o vi gled ifrån varann. Fy fan. O så höll det på ett tag. Sedan kom hanna och jag kommit otroligt nära varann, vi var med varann hela tiden och det var hon som stöttade mig otroligt mycket när allt var jobbigt. Vad skulle jag gjort utan henne? Sedan skulle hanna till västindien. Det var en ren jävla mardröm. Jag blev helt FÖRSTÖRD när jag fick veta det. Usch. Dagen innan hon skulle åka kommer jag ihåg att vi satt och pratade i telfonen i 2 timmar och bara grät o grät för att vi skulle vara borta från varann i 3 veckor. I februari till April gick jag typ oxå igenom någon slags depression.

Mars: - Månadens höjdpunkt ! Jag, viveka, Maria stack till marias landställe i sälen och var där över en helg. Det var så otroligt roligt. Vi bastade, var ute nakna i snön ( nästan, haha ), åkte skidor, såg på film, åt godis som faan!
Kommer ni ihåg?! AAJ jag har ingen smak kvar i munnen. Hahah. Och sen hade Hanna kommit hem och så var jag i idre med familjen. Allt var ett rent helvete i slutet av mars., Jag grät nästan varenda kväll av en otrolig saknad, orolighet & ångest.

April: - Jag var nere i skåne en vecka och badade i havet, Hahah. Linda o jag umgicks otroligt mycket som vi alltid har gjort. Hon har oxå ställt upp för mig eenormt. Sen började jag tove, astrid & ditte umgås mycket. Mitt i allt jobbigt så sken dom tre människorna verkligen upp mitt liv totalt. Jag mådde verkligen ALLTID bra med dom o jag litade på dom upp till 110 %. Den månaden var jag oxå på Vivekas land med maria & Linda. Och fy fan vilka fjortiar vi var. Om ni vill se en bild på oss då kan ni gå in på marres blogg. (mariaplace.blogg.se) xD

Maj: - Då Hittade jag och maria tillbaka till varann. Guud vad jag var glad då. Vi umgicks jättemycket. Jag tror faktiskt att jillieh och jag blev bättre vänner den månaden när vi var nere i Lund med fbollslaget oxå. Gud så roligt vi hade och framförallt vi vann hela cupen ! :D Men dessvärre tappade ajg kontakten med Ailin totalt. Och fjortisperioden var över. Haha.

Juni: - I Juni ljusnade allt för mig. Erik och jag blev bättre vänner typ & Jag började umgås mycket mera med Linda.
Man måste nog ändå säga att den månaden var Min, Eriks, Lindas & hugos och faktikst den sommaren. Den blev FANTASTISK!

Juli: - Min sommar började i France. Den lilla staden Biarritz som är känt för sina höga vågor. Och guud vilka vågor.
En dag så svimmade jag nästan tyvärr för att en extrem våg flög över mig och jag drogs mot botten. Aja jag överlevde. När jag kom hem Åkte ja till Gothia Cup. ÅRETS HÖJDPUNKT! såå roligt och jag träffade såå otroligt mkt nya människor. O diiscot. härregud, xD porrdisco? HAHAH. Jag tror vi kom på 7 plats eller något sånt. Sedan åkte jag till Skåne. Skanör och Falsterbo där jag träffade Erik. Det var oxå riktigt kul. Vi hade det jättekul och blev osannorligt kär. igen. Sedan blev det oxå en hel del översovnigar och tältningar. En kväll som jag inte kommer att glömma i första taget var nar jag,hanna, viveka o linda en kväll grillade marsmellows nere vid mörtsjön. Jättemysigt!

Augusti: - aa, sov över med folk nästan varje dag. och min absolut bästavän linda o jag firade 10 år tillsammans genom en heldag på grönan. det var jättekul!

September: - japp då var det skoldags igen. Och jag hade bestämt mig för att verkligen sattsa på skolan vilket jag verkligen gjorde! Jag ängnade tid åt att plugga mer än något annat och därför var den månaden ganska död. -.- Viveka och jag tappade oxå kontakten med varann. Sen började lovisa i vårat lag och vi gick på Aik - Göteborg vilket var en upplevelse. Även fast att hugo tyckte den matchen söög.

Oktober: - japp, det var verkligen en händelserik månad. Jag o fbollslaget gick upp till damelit nivå. Pluggade fortfarande som en galning. En kväll som jag oxå kommer ihåg var när jag, linda, erik, hugz & davve kollade på film hos david en hel kväll. Vi hade verkligen jättekul, & ingen vågade se the grudge och erik blev utlåst. HAHAHA! Sedan kom mardrömmen. Bästis Lisette skulle flytta till Kenya och alla i laget blev helt förtvivlade & den månaden slutade oxå vicky o började i hammarby. :'(

November: - Jag, Ditte, Tove, astrid tappade kontakten heelt och hållet tyvärr. Och jag åkte till New york med familjen. Det var verkligen roligt. Jill o jag blev väldigt tajta och pratade om allt möjligt med varandra. Den månaden var jag heelt vilse. & i slutet av månaden blev matilda o jag jättebra kompisar.

December: - I december låg jag sjuk i 1 och en halv vecka. Första febern på ett år faktikst. Otroligt! Sen fick jag oxå mina omdömen. Blev otroligt glad när jag såg dom! :) Och julafton ägde!


Tack för allt detta år!

till Linda,
- Linda du fattar inte hur glad jag är över att du alltid bryr dig om mig och att ha dig som bästavän.
 Jag älskar dig mest linda karlsson.

till erik.
du förstår inte hur glad jag är att jag har dig.
Verkligen förlåt för allt. jag önskar att jag bara kunde spola tillbaka tiden och
ändra på de misstag som jag gjorde. Men nu är nu. Vi har byggt upp någonting igen.
 vad skulle jag göra utan dig ? Finns för dig.
- tack för allt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0